דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שנת 2010 - שנה של שינויים וניקוי עמוק 

מאת    [ 07/06/2010 ]

מילים במאמר: 1382   [ נצפה 3447 פעמים ]

שנת 2010 היא שנה שבוחנת את חיינו לטוב ולרע. זוהי שנה שבה כל מה שלא עומד במבחן האמינות והאמונה יעלם מחיינו, בין אם נרצה זאת או לא. זוהי שנה שמכינה ומנקה את השטח לקראת המעבר לעידן הדלי, והשנים הבאות אחריה דורשות קודם את השינוי ורק אח"כ את הצמיחה והרוחנית.

  ישנם כמה אירועים עיקריים שקורים השנה - מחזור סטורן ופלוטו, אוראנוס עובר לטלה, פלוטו נצמד לדרקונים ומולות בין אוראנוס לסטורן שהתחילה כבר בשנת 2008 ממשיכה לעוד מפגש. זוהי שנה של סגירת מעגלים ופתיחת מחזורים חדשים בחיינו, שנה של שינויים ומהפכות בכל תחומי החיים. הפלנטות הנ"ל יהיו עד אמצע השנה (הקיץ) במזלות קרדינלים, שהם אלו שמניעים תהליכים חדשים בחיינו ואנחנו מגדירים דברים מחדש.

  סטורן ופלוטו נפגשים השנה בזווית סקוור. פלוטו שעבר לגדי סופית בנובמבר 2008, ויישאר שם עד שנת 2024, מביא איתו צורך בהרס של כל מה שלא מיושר עם החוקים האוניברסלים. כל המוסדות, המסגרות והסמכויות שלא עובדים נכון או שצריכים להתפתח יעברו שינויים מרחיקי לכת, כאשר במקרים הקיצוניים תהיה ממש הריסה עד היסוד ובנייה של יסודות חדשים. כל מי שלא עובד בצורה נכונה יצטרך לתת דין וחשבון. חלק מזה הוא גם ניקוי קרמאתי מאוד עמוק וטוטאלי.

  סטורן וגדי גם קשורים להנהגה, לראשי מדינות וממשלות והשינוי יכול להגיע בצורת מהפכים בממשלות ובראשות מדינות. כמו כן גם בתי משפט, בנקים, מוסדות חינוך, מוסדות דתיים ודמויות סמכותיות בחיינו כמו הורים, מורים ובוסים הם נושאים גדיים, ולכן יכולים להיות אירועים וחוויות שקשורים להם.  בין השאר המשבר הכלכלי העולמי עדיין לא ממש נגמר  ויש עוד דברים לעבור.

  הזווית בין פלוטו וסטורן מציעה שנצא מעצמנו, מהקצב האישי שלנו ונתבגר. נעשה מה שצריך ונכון ולא רק מה שאנחנו רוצים. עם זאת חשוב בכל התהליך להימנע מאשמה עצמית מיותרת ולהזכיר לעצמנו שאנחנו בתהליכי התפתחות וגדילה, ולסלוח לאחרים ולעצמנו על טעויות בדרך. יכולה להיות תחושה שאין לנו זמן לבזבז או לחשוב על הדברים. הכול מגיע בצורה מאוד ישירה ואינטנסיבית ואנחנו צריכים להיות עם היד על הדופק ולהיות כנים עם עצמנו כדי לעבור את התקופה בצורה שתעודד התפתחות אישית וחברתית. בדצמבר 2009 ו- ינואר 2010 יהיה שיא אחד של המפגש הזה ואח"כ שוב ב - אוגוסט 2010.

  סטורן עצמו יוצר מפגשים נוספים מעניינים השנה. הוא עבר למזל מאזניים באוקטובר 2009 אולם יחזור לעוד קצת במזל בתולה בחודש אפריל 2010 ואז יצור זווית עם אוראנוס ויופיטר. הזווית עם אוראנוס הביאה איתה ב-2008 את בחירתו של ברק אובאמה לנשיאות ארה"ב, בחירה שנחשבת חשובה מבחינה היסטורית מכיוון שהוא הנשיא השחור הראשון שנבחר. הוא גם יחסית צעיר בגילו וקיבל את פרס נובל לשלום עוד לפני שעשה יותר מדיי.

מבחינת השינוי שהוא רוצה עבור ארה"ב הוא מציע רפורמת בריאות במדינה כדי שגםתושבים שאינם עשירים יוכלו להיות מבוטחים ולקבל טיפול רפואי סביר. כל אלו הם נושאים שקשורים קשר ישיר למולות הזו בין אוראנוס במזל דגים שמדבר על נאורות,קדמה וחברה ובין סטורן בבתולה שקשור לרפואה בין השאר.

אחד הנושאים שאוראנוס בדגים (ונפטון בדלי) מביא איתו הוא הכוח שלנו כבני אדם וכיוצרים בעצמנו מול חוקי הטבע והבריאה. הבעייתיות שיכולה להיווצר קשורה לכך שאנחנו נחשוב שיש לנו יותר שליטה ויכולת להחליט בעצמנו מה קורה בעולם שלנו. ממש לקחת את חוקי הטבע ולנסות לשחק איתם. דוגמא טובה לכך היא ניסיונות השיבוט של בע"ח ובני אדם. אולם הטבע ימשיך להזכיר לנו שלא הכול בשליטה שלנו, ואם נמשיך לשחק בכוח שיש לנו בדרכים לא נכונות אנחנו נשלם את התוצאות על כך.

מכיוון שאוראנוס נע במעלות האחרונות של מזל (במקרה שלנו דגים) זה מגביר את הצורך של הכדור לאזן את עצמו. יופיטר בדגים יצטרף למפגש הזה בין אוראנוס לסטורן ויביא איתו דגש על הטבע, על חיות וייתן דחיפה לנושאים החשובים באמת. אם זה אומר שיהיו לנו יותר אירועים דרמטיים שקשורים לטבע אז כנראה שהכדור שלנו צריך איזון וזה חלק מתהליך הניקיון העצמי שלו.  

בנוסף גם פערים חברתיים ותרבותיים יקבלו דגש, ויהיו ניסיונות לגשר מצד אחד ומצד שני למרוד בשמרנים יותר ולנסות למצוא דרכים חדשות ומתקדמות יותר לצמצם את הפערים.

  השילוב של סטורן ואוראנוס מביא איתו רצון לשדרג מערכות קיימות, לשכלל את הידע האנושי ואפילו לשבור את חוקי הזמן והמקום שקובע סטורן. דוגמא טובה היא הניסיון של מדענים לשחזר את המפץ הגדול.

גם הכנסיה הקתולית עומדת בפני משברים חמורים וצורך להתנקות מטעויות העבר. המעניין הוא שאוראנוס קשור בין היתר למערכות יחסים חד ?מיניות וכאן הוא נפגש עם סטורן השמרן, שאוהב לחיות לפי הכללים והחוקים של המערכת. לכן השילוב של השניים יכול להיות מעניין מהבחינה הזו שמעמדה של הכנסיה ושל דתות בכלל יכול לקבל תפנית רצינית ושינוי עמוק.

  מזווית נוספת המפגש הזה יכול להביא איתו ממש התקדמות והתפתחות בחיים שלנו, נרגיש שאם עשינו את עבודתנו בצורה הנכונה משהו ישתחרר ויתקדם הלאה. זה יכול להיות קשור בעיקר לנושאים של בריאות, שירות לציבור וקריירה.

  כאשר המפגש הזה קורה במעלה 0 (תחילת) ציר טלה- מאזניים, שהם מזלות שנמצאים אחד מול השני, זה מפגש מאוד טעון שקשור למחזורים חדשים בחיינו. אוראנוס בטלה מביא איתו חידושים והמצאות וגם צורך להיפרד מהמסגרות הסטורניות הנוקשות, לפתוח מעגל חדש וליצור משהו שיהיה יותר אינדיבידואלי וחדשני.

אוראנוס הוא כוכב של קדמה, שחרור ונאורות וגם של קהילה וחברה. כשהוא במזל טלה הוא רוצה צדק חברתי. לכן עם המעבר הזה יכולות להיות למשל מהפכות, הפגנות ודרישה של העם ליותר צדק ויותר שוויון. את הצד של השוויון מביא גם סטורן במאזניים שדואג לצדדים החלשים המקופחים. מבחינה חברתית זה יכול להגיע למשל בדמות התעוררות של השכבות החלשות יותר באוכלוסיה שירצו תנאים יותר טובים.

  ביולי יצטרפו אל המפגש הזה של סטורן ואוראנוס: יופיטר שיעבור גם הוא לטלה, ופלוטו בגדי, ויוסיפו אינטנסיביות ורצון לעשות שינוי מהבסיס מבחינת תשתיות אידיאולוגיות.

מכיוון שמדינת ישראל נמצאת במצב רגיש כרגע מבחינות רבות יכולים להיות אירועים רבים ביניהם מאבקים בתוך המדינה בגלל אידיאולוגיה ודת ומבחוץ יכול להיות שיהיה צורך לוותר על אדמה. יהיו הרבה זעזועים וחוסר יציבות וחשוב לזכור שזו לא תקופה שבה אנחנו צריכים לחפש בטחון ויציבות אלא לדעת לעשות את השינוי שצריך, לשמור על האמונה שלנו ולתמוך אחד בשני.

  מאוקטובר נתחיל להרגיש את ההתקרבות של פלוטו והדרקונים של הירח. הדרקונים מוסיפים עוד דגש על פלוטו בגדי, ומעצימים את ההתרחשויות. כלומר בתקופה הזו שתמשך כמה חודשים אנו נרגיש את הלחץ הפלוטוני לשנות ולנקות את חיינו. כאשר פלוטו במזל גדי יכולות לעלות שאלות לגבי התפקוד של סמכויות בחיינו וגם אנחנו כמנהלים, הורים וכו', מנהיגים וממשלות יכולים להשתנות, מערכות שונות, דתות וכל מבנה או מסגרת בחיינו.

  לאורך כל השנה מלווה אותנו הצמידות של נפטון וכירון בדלי. כירון יעבור באפריל לדגים אולם יחזור בהילוך אחורי לדלי בחודש יוני וימשיך עם נפטון עד ל-2011. כירון בצמידות לנפטון וכירון בדגים זאת אנרגיה דומה והשילוב של השניים מביא לנו את ההבנה של האלמותיות שלנו אל מול הטבע והאלוהים.

זה שיעור חשוב עבורנו להבין שאמנם אנחנו יכולים לעשות הרבה אולם הדברים עדיין לא בשליטה שלנו לגמרי, ואנחנו פה לא כדי לשלוט ולנתב את הטבע אלא כדי להשתלב בו. זה מתחבר לגם למסר של נפטון בדלי ואוראנוס בדגים ומביא אותנו למודעות לגבי הכוח שיש בידינו וגם מלמד אותנו צניעות.

דבר נוסף שמביא השילוב הזה הוא גם אנרגיה חזקה של ריפוי: צורך לרפא פצעים עמוקים שמושרשים בנו וגם יכולת לקבל את הפצעים והכאב כחלק מהחיים, לבחור בצורה מודעת לא להיות הקורבן אלא לעשות את מה שאנחנו יכולים ועדיין לכבד את חוקי הטבע.

  בתוך הזמנים הסוערים האלו עלינו לזכור שהשינוי מגיע כי יש בו צורך וחשוב לא להתנגד לו, אלא לדעת לנצל את ההזדמנות להתעורר ולפתח מודעות בכל התחומים בחיינו. יכול להיות שעדיין נרגיש שאנחנו תלויים בעבר או במה שאנחנו מנסים להתנתק ממנו, אבל צריך גם לדעת מתי להמשיך ולהתקדם הלאה. היכולת לסגור את המעגלים הישנים ולעבור בצורה מודעת אל המחזורים החדשים בחיינו תביא לכך שהמעבר לא יהיה טראומטי, אלא כזה שאנחנו מקבלים בזרועות פתוחות מתוך ידיעה ברורה והבנה עמוקה שיש צורך להמשיך הלאה בצורה בריאה וטובה יותר.  

  תאריכים שכדאי לזכור:   26 באפריל המולות של סטורן ואוראנוס מדויקת 23 במאי מולות מדויקת בין סטורן ויופיטר שנצמד לאוראנוס 28 במאי אוראנוס עובר לטלה וסטורן עוצר לעבור בחזרה להילוך ישיר 31 במאי נפטון עובר לרטרו (נסיגה) במעלות האחרונות של דלי   6 ביוני יופיטר עובר לטלה ונצמד לאוראנוס במעלת האפס - הירח עובר יחד איתו ונצמד לשניהם 26 ביוני ליקוי ירח בצמידות לפלוטו ב- 4 מעלות גדיסרטן שיוצר זוויות גם ליופיטר, אוראנוס ומרקורי 23 ביולי יופיטר שעומד לעבור לרטרו, ופלוטו בסקוור מדויק 3 מעלות טלהגדי והירח נצמד לפלוטו 31 ביולי הירח ומרס מצטרפים לצלב הגדול שנוצר בשמיים במזלות הקרדינלים עם סטורן במאזניים,      אוראנוס בטלה צמוד ליופיטר ופלוטו בגדי 14 באוגוסט אוראנוס בנסיגה חוזר למזל דגים לעוד קצת ליטוש אחרון 16 באוגוסט סטורן ופלוטו חוזרים לזווית מדויקת בפעם האחרונה והפעם עם יופיטר בטלה יחד איתם 18 בספטמבר יופיטר ואוראנוס נפגשים שוב לצמידות מדויקת במזל דגים (שניהם ברטרו) 11 בנובמבר צמידות מדויקת של פלוטו וראש דרקון (של הירח) 31 בדצמבר יופיטר ואוראנוס שוב נצמדים במעלה 26 בדגים

גלי ליבנה - אסטרולוגיה של התפתחות הנשמה והמודעות, קונדליני יוגה, הילינג
ייעוצים אישיים, קורסים למתחילים ומתקדמים, הרצאות
http://www.galilivneh.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב